Obserwatorzy

sobota, 6 października 2012

Rozdział 11

... Kiedy weszliśmy do sali Zayna ujżeliśmy tam ... 


Spakowanego chłopaka , który grał na swoim telefonie . Zdziwiło mnie to , ponieważ jeszcze 30 minut temu leżał przypięty do aparatury . 
     - Zayn czy ty nie powinnienes leżeć w łóżku ? - spytałem opierając ręce na biodrach , stałem lekko pochylony w lewą stronę . 
     - Lekarz powiedział , że mogę już wyjść ale do końca tygodnia mam się codziennie zjawiać .- chłopak rzucił się na mnie . Oczywiscie skonczyło się na tym , że polecieliśmy na podłogę . Wszyscy zaczeli się śmiać , łącznie ze mną . Reszta 1D wyszła a ja i Zayn usiedlismy na łóżku . Mulat złapał mój podbrudek . 
      - Niall , nie wiesz jak bardzo się ciesze , że będe mógł spędzić z tobą ten tydzień ... Sam na sam ... 
      - Zayn ale o co chodzi , jaki tydzień ? Przecież my za 3 dni mamy galę MTV Video Music Awards ! - powiedział całując go w policzek . 
Nic nie odpowiedziałem tylko pocałowałem namiętnie bruneta . Zayn odwzajemnij mój pocałunek i położylismy się , nie przestając się całować . Chłopak liczył na coś więcej , jednak uświadomiłem go , że nie chce tego robić w szpitalu. 
      - Zayn , jak wrócimy . Mam dla ciebie niespodziankę . - puściłem mu oczko i pomogłem wynieśc jego rzeczy z sali . 
Udając się do samochodu , Malik podpisał papiery , że może opuścic szpital . Louis , Liam i Harry czekali już przy aucie . Podejzewam , że chyba im się nudziło ponieważ Harry i Loueh walczyli bananami a Liam gadał sam do siebie . Tak dużo idiotów , tak mało naaboi - pomyslałem . Oczywiście kochałem ich . Gdyby nie oni i Simon pewnie nadal siedziałbym w Mullingar . Teraz , jestem najszczęśliwszym człowiekiem na Ziemi . 

* 15 minu póżniej *

* Oczami Zayn *

Chłopaki kazali mi i Horanowi wysiąść w jakimś lesie , na totalnym zadupiu a sami gdzieś pojechali . Wskoczyłem Horanowi na baran a ten zaczął biec . Po 5 minutowym biegu znaleźliśmy się na miejscu . Było tam pięknie . Jezioro , molo , mały drewniany domek i moja druga połówka czyli Niall . Musiałem mu jakoś podziękować . Chłopak oparł się o ścianę domku a ja położyłem swojego dłonie po jego prawej i lewej stronie ( mam na myśli to , że dał reke prawą po prawej stronie a lewą po lewej xd ) i zacząłem go namiętnie całować . Niall prawą ręką otworzył drzwi i weszlismy do domu nie przestajac się całować . Położyliśmy się na łóżku . Zdjąłem mu bluzkę , jego tors był niesamowity . Dotknołem go , chłopak jęknął 
     - Zayn , masz zimne palce - na jego spodniach ukazało się małe wybrzuszenie . Najwidoczniej podniecam go . Powolnym ruchem zacząłem ściągac mu spodnie , chłopak przygryzł wargę . Kiedy chciałem zdjąć bokserki , Horan popchnął mnie i opadłem na miejsce obok niego . Teraz to on był , jednym szybkim ruchem zerwał ze mnie zieloną koszulkę . Całował mój tors zjeżdzając coraz to niżej . Odpiął pasek od spodni i szybko je zdjął razem z bokserkami . Jego oczom ukazała się Maliconda , ktora już stała . Chłopak złapał mnie za penisa i przejechał językiem ,jeknąłem . Niall robił mi loda a ja jęczałem jak opętany . Byłem coraz bliżej finitu *och* *ach* *Niall ohh* krzyczałem a chłopaka musiało to podniecic poniewaz przyspieszył . Doszedłem , moja sperma spłyneła po jego twarzy . Chłopak oblizał ją i pocałował mnie . Wtedy .... 


                        

Macie 11 rozdział :D Przeczytałeś - skomentuj :D

17 komentarzy:

  1. Huehuehue :D Jaki boski *.* czekam na kolejny :D/Larrencja ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste!
    Dziewczyno masz talent!
    Kocham cie!
    I twojego bloga!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. super tu Mrs.Styles z We Are Directioner :DD masz talent keidy nastepna?

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałaś przerwać w takim momencie kobieto! Ja cię kocham ale żeby trzymać w takiej niepewność!

    Ja tu nie wytrzymam! Proszę o kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. już na wstępie chciałabym przeprosić za spam, ale chcę poinformować o nowym rozdziale, który pojawił się niedawno na moim blogu http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/. mam nadzieję, że przeczytasz i wyrazisz swoją opinie. pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam - jenny ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy kolejny no czekamy miesiąc już?(-_-)

    OdpowiedzUsuń
  7. no kurde, co wtedy???
    świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooooooooooo...
    "Maliconda" :D

    Kiedy następny ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu nic nie dodajesz? :( ja tu czekam a tu nic :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką tycią prośbę, nie kończ rozdziałów czymś takim jak "i wtedy...", "a tam zobaczyliśmy..." itp. bo to nie trzyma w napięciu ani nic podobnego tylko wręcz drażni, wiadomo od czasu do czasu można tak zakończyć rozdział, ale nie każdy. I czemu wszystko dzieje się tak szybko? Zwolnij trochę, rozwiń bardziej myśli, w jednym dniu zaliczyłaś przemianę Malika z hetero na homo, niedotrzymanie słowa Perrie w tym awantura z Paullem, Hazze jako homofoba, ucieczkę Zayna i jego próba samobójcza (a właśnie, samobójstwo przez Ó, a nie przez U), oświadczenie śmiertelnego stanu, cudowne zmartwychwstanie, przemiana Stylesa z homofoba na tolerancyjnego, wypisanie ze szpitala, dziki seks w drewnianym domku w lesie i to zakończenie "wtedy.." świadczy za pewnie o następnym niesamowitych emocjach. Nie wiem jak ty, ale ja po takim dniu to już bym pierdolnęła na zawał. Podoba mi się ogólna fabuła i uwielbiam tego bromanca (Ziall), ale nie obraziła bym się gdybyś zrobiła np. tak że Zayn był by w śpiączce przez trzy dni, oni zdołowani i dalej nabuzowani na Hazzę poszli by na tą galę, a tu JEB Zayn wyskakuje na scenę, czy coś tak takiego, ale oczywiście nie wszystko w jednym rozdziale. Za pewnie czytasz nie jednego bloga o 1D, więc wieź trochę przykładu i przyjrzyj się w jaki ciekawy sposób można coś przeciągnąć lub po prostu ciekawie opisać w dłuższy sposób. Blog twój mi się spodoba i zostanę na pewno stałą czytelniczką i mam nadzieję że moje małe rady nie uznasz jako hejty czy spam tylko przyjacielskie rady koleżanki po fachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jestem czytelniczką, jednego bardzo fajnego i na luzie pisanego bloga o Ziallu, pomyślałam że był by fajny jako przykład moich powyższych przemyśleń ;) http://ziall-story-sylviaa.blogspot.com/

      Usuń
    2. dziewczyno , mi to opowiadanie bardzo się podoba , nie mam żadnych zastrzeżeń tylko szkoda , że przestałaś go pisać . :C

      Usuń
  11. Kocham twój blog.Sory że to zrobię ale dopiero zaczynam więc mam nadzieję że się nie obrazisz jak się tu polecę : http://nakederm.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  12. I wtedy co ?
    Co wtedy ?
    Co kurwa ??!!?
    Dawaj kolejny :P

    OdpowiedzUsuń
  13. I wtedy co ?
    Co wtedy ?
    Co kurwa ??!!?
    Dawaj kolejny :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy następny? Boże ile już tego rozdziału nie był miesiąc dodaj pliss :)

    OdpowiedzUsuń