Obserwatorzy

środa, 26 września 2012

Rozdział 10



     ... Nie Zayn teraz to ty posłuchaj ... 


     - Zayn ja wiem , że Cię zraniłem . Ciebie i Niall'a . Ale ... ale mi naprawde było trudno w to uwierzyć . Chcę abyś mi wybaczył , naprawde ale jeśli nie to ja poprostu znikne z waszego życia ... z życia One Direction . Jeśli możesz to podejmij decyzje tu i teraz , ale ja moge poczekać  - chłopak schował twarz w dłonie , słyszałem jak cicho szlochał . 
     - Harry ... wybacze ale obiecaj mi coś 
     - Słucham . 
     - Nigdy ale to przenigdy nie obrażaj mnie , Niall'a ani żadnego geja tak ?
     - Obiecuje . Dziękuje , że mi wybaczyłeś . Jeśli pozwolisz przeprosze teraz Niall'a okej ? - chłopak uśmiechnął się . 
     - Spoko - przybiłem z nim piątke . Nie wiem dlaczego ale ulżyło mi kiedy porozmawiałem z Haroldem . Teraz tylko czekać na wyjście ze szpitala . 


                                                        * Oczami Niall *

Razem z Louisem , Liamem siedziałem w barze . Chłopaki gadali a ja myślałem . Zastanawiałem się o czym Harry i Zayn rozmawiali . Może znowu się pokłocili ? Nie wątpie , wydaje mi się , że Harry chce przeprosić Zayn'a . 
      - Niall , czy możemy pogadać ? - usłyszałem głos Harr'ego , aż podskoczyłem na krześle . 
      - Jeju Harry wystraszyłeś mnie . Tak , oczywiście . 
      - Słuchaj rozmawiałem z Zaynem . On mi wybaczył ale .... ale najbardziej zalezy mi na tym aby między nami było dobrze . Ja wiem , ze możesz być na mnie zły , to przeze mnie Zayn jest w szpitalu . Mam wyrzuty sumienia do tego co was powiedziałem . - kiedy on to mówił łzy leciały po jego policzku . Sądze , że to samo powiedział Malik'owi ale wydaje mi się , że te słowa nie były puste . Przytuliłem go . 
     - Zgoda ? - spytał
     - Zgoda - odpowiedziałem i przybiłem piątke z Harrym . Wydaje mi się , że stare One Direction znowu powróciło . Kiedy weszliśmy do sali Zayn'a ujżeliśmy ... 


Siemaaaaa ;D No to macie 10 <3<3 Mi sie wydaje , że taki dupny ale to zalezy od was :D Jestescie niesamowici bo dodaliscie 6 komentarzy w ciagu 12 godzin *_* i tuż tuż jest 2000 wejsc <3<3 Przeczytasz - skomentuj xxx

9 komentarzy:

  1. Czemu ty zawsze kończysz w takich momentach? Weźź ;D A blog cuuudo *.* Pisz pisz pisz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem , że krótki ale chciałam wam cos napisac i tak jakos wyszlo .

    OdpowiedzUsuń
  3. jPR.CZEMU TAKIE KRÓTKIE!MAJĄ BYC DLUZSZE BLAGAM!
    O CZEKAM NA KOLEJNY MAM NADZIEJE ZE BEDZIE JUTRO I DŁUŻSZY

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest śliczne czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAJEBISTE!Czekam na kolejne rozdziały i dłuższe.te wyżej mają racje dłuższe żeby były.
    A właśnie mam prośbę napiszesz do mnie na gg?To mój numer:42502839

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham to zajebiste wiki..:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosze Prosze :D Szybka jesteś Kocham CIę i ty tw opowiaania jak najszybciej następną cz. Plouse ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. faaaajny , ja już chce następny ! XD <3

    OdpowiedzUsuń