Obserwatorzy

wtorek, 11 września 2012

Rozdział 7

… Wtedy...

Usłyszeliśmy otwierające sie drzwi od domu . Była to reszta 1D wraz z Danielle i Eleanor .
    - Hey chłopa... Niall boże co się stało? -spytała zatroskana Danielle , zaraz po niej cała reszta podbiegła do mnie i blondyna .
    -  Ktoś ci coś zrobił ? - Eleanor
    -  Ktoś cię obraził ? - Lou
    -  Może pobił ? - Liam
    - Nie tyl....- Irlandczyk nie zdążył dokończyć ponieważ inni znowu zaczeli zadawac pytania .
    -  A może wyzwał ? - Harry
    - NIE , poprostu oglądałem film i się wzruszyłem . - powiedział Niall .
Po kilku sekundowej ciszy wszyscy wybuchneli śmiechem. Postanowiliśmy zamówić pizze i omówić bardzo ważny dla nas występ , który odbędzie się za kilka dni . Jest to występ na MTV Video Music Awards .
    - Czyl tak : śpiewamy One Thing i możemy maksymalnie zdobyć 3 statuetki . - powiedział Daddy Direction , chciał coś powiedzieć dalej ale przerwał mu wściekły Paul , który wtargnął do naszego domu .
    - Do jasnej cholery ! Zayn i Niall co to ku*wa jest ?! Czy możecie mi to wyjaśnić ? - powiedział i rzucił swoim IPhonem  na stół . Każdy z nas spojrzał na ekran

@PerrieEdwardsOfficial Cześć , pewnie sie nie spodziewacie ale Zayn Malik i Niall Horan są gejami , przyłapałam ich na małym co nieco macie tutaj nagranie “ Perrie błagam nie mów nikomu co zobaczyłaś . Owszem to prawda , że ja i Niall jesteśmy gejami ale co ja mam zrobić abyś nikomu nie powiedziała ? … Tutaj nagranie się kończy ….

    - I co wy na to ?! I nie wmawiaj mi Malik , że to nie ty bo znam twój głos ! - krzyczał Paul a reszta stała zdezorientowana .
    - Boże … To nie tak miało wyglądać ! Chcieliśmy wam powiedziec po gali ! Prosze zrozumcie nas ! - krzyczał Niall , łzy lały się po jego policzkach . Każdy wie , że to wrażliwy chłopak , było mi go tak bardzo szkoda .
    - Czyli jesteście razem ? Pieprzone pedały …. - powiedział Harry pod nosem ale ja i tak to usłyszałem .
    - Licz się ze słowami gówniarzu - popchnąłem go .
    - Ej chłopaki spokój . Okey ty i Niall jesteście razem tak ? - spytał Daddy Directioner , jako jedyny był spokojny .
   - Egh , tak - odpowiedziałem
   - Dobrze , mi to nie przeszkadza , mam do was proźbę . Dopuki Paul nie podejmie decyzji kiedy to ogłosicie udajecie , że to co wstawiła Perrie to były żarty tak ?
   - Tak - odpowiedzieliśmy z Niallem jednocześnie .
Po tej dosyc nerwowej sytuacji każdy udał się do swojego pokoju , mam zamiar porozmawiać z Harrym ponieważ nie chce aby obrażał mnie i Nialla . Kiedy otworzyłem drzwi od jego pokoju ujżałem ….



Przepraszam , że tak długo ale nie wiedziałam co napisać :) Jeśli bd 10 komentarzy wstawie swoje zdjecie :)

5 komentarzy:

  1. Fajne,fajne. Tylko szkoda, że takie krótkie są te rozdziały ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Za krótkie te rozdziały :( Chce wiedzieć co dalej :** Proszę wstaw jak najszybciej :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebistee ;* Mery ktora po czesci znasz <3

    OdpowiedzUsuń