Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2012

Rozdział 6



     ... Nagle usłyszałem ...

  Skrzypienie schodów . Razem z Zaynem strasznie się przestraszyliśmy . Chłopak chciał się szybko ubrac i uciec ale niestety nie udało mu się to ....
   - Niall wiesz moż... O mój boże ! - krzykneła dziewczyna , tak dziewczyna . Była nią Perrie nie wiem co ona tu wogule robiła . 
   - Czy wy ... ten ... no ....
   - Perrie co ty tu robisz ?! -krzyknął Zayn ubierając bokserki.
   - Zostawiłam coś . Wiesz co Zayn , chciałam Cię przeprosić i poprosić o powrót do mnie ale wiesz co ci powiem ? - dziewczyna podeszla do mojego chłopaka . Tak , nie przeslyszeliscie się MOJEGO ZAYNA . ON JEST MÓJ I TYLKO MÓJ .
   - Do czego zmiezasz ? - mój mulat przełknął nerwowo śline
   - Chętnie podziele się z kimś nowinką , że Niall Horan i Zayn Malik to pedały . - dziewczyna zaśmiała się pod nosem. Nie wytrzymałem i podeszłem do niej
   - Nie pozwalaja sobie ty su*o ! -krzyknał , miałem ochote ją uderzyć ale Zayn mnie odepchnął.
  - Niall poczekaj chwile ! - chlopak pociągną Edwards za ręke i wyszli z mojego pokoju.

                                                            * Oczy Zayn *
   - Perrie błagam nie mów nikomu tego co zobaczyłaś . Owszem to prawda , że ja i Niall jestesmy gejami ale co ja mam zrobic abyś nie powiedziała tego nikomu ? - błagełm ją bo wiem jak ludzie na to zareagują . A napewno Harry . On udawał , że toleruje gejostwo Horana ale kiedy z nim rozmawiałem powiedział , że mam go ogarnąc . Nie wiem co mam zrobic....
  - Możesz mi to wynagrodzić w jeden sposób . -blondynka puściła mi oczko . 
  - Co masz na myśli ? -spytałem , bo miałem nadzieje, że nie powie : Zayn jak sie ze mna przespisz to tego nie powiem . 
  - Jak się ze mną prześpisz to tego nie powiem - BINGO . No i wygadałem . Nie moge tego zrobić Niallerowi . Jak on się poczuje ?!
  - Czy ty oszalałaś !? Ja jestem z Niallem i nie mam zamiaru go zdradzać .
  - No to prosze bardzo - dziewczyna wyjeła swojego IPhone i weszła na Twittera - Uwaga ! Zayn Malik i Niall Horan uprawiaja seks , są gejami - zaczeła czytać - dodać czy nie ?
  - To kiedy mam do ciebie przyjść ? -spytałem 
  - Jutro koło 18 . Będe czekać - lekko musneła moje wargi . Ani troche mi się to nie spodobalo . Załamany pozwoliłem dać upust emocjom i bezradny zjechałem po ścianie . Wtedy z pokoju wyszedł Niall . Jak ja mu to powiem .
   - I co ? Nie powie nikomu ? - chłopaka zadawał mi pytania , jedno po drugim . Nie wiedziałem jak mam mu to powiedziec . 
   - Yhm .. N-nie powie .. - okłamałem go , nie wiedziałem co miałem zrobić . Moje serce było rozdarte . Gdybym tego nie zrobił cały świat by się dowiedział . My się tego nie wstydzimy tylko chcemy poczekać , nawet chłopacy o tym nie wiedzą. A jeśli to zrobie , zdradze Nialla . Zdradze osobe , którą kocham . To tak bardzo boli .
  - To dobrze , chodz na dół zrobie herbate i obejżymy coś . -powiedział blondyn i uśmiechną się do mnie . Ma taki piękny uśmiech . Miliony dziewczyn o nim marzą ale on jest mój . Wiem , że mówie wam to po raz 34545 ale ON JEST MÓJ nie wiecie jakie to cudowne uczucie mieć kogoś takiego jak on przy swoim boku . 
  - Zayn , która godzina ? -spytał niosąc dwa kubki z gorącą herbatą . 
  - Koło 7 a co ?
  - Nie nic , Liam mówił, że będą koło 9 . 
  - Aha
Włączyliśmy film " I że cię nie opuszcze..." . Cudowny film , oczywiście Niall się popłakał więc musiałem go przytulić . Jego niesamowite ciepło bijące z serca sprawiało , że czułem się jak najszczęsliwsza osoba na świecie . Wtedy .... 


No to macie rozdział 6 :) Przepraszam, że tak długo ale weny nie mialam ;c Jeśli przeczytasz = skomentuj ;D 

  

8 komentarzy:

  1. Zajebisty ;* *.* Pisz, pisz, pisz dalej !

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde ale wredna ta Perrie nie dość że zdradział Zayn'a to jeszcze ma czelność o coś takiego go prosić a raczej szantażować!

    OdpowiedzUsuń
  3. ahahahha no fajny rozdział XD . wiedźma jedna -.- . dooobra dodawaj częściej :333 kiedy sie mamy spodziewac 7 rozdziału ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm zastanowie sie :D Nie no żartuje , dzisiaj zaczne i moze dzisiaj skoncze nie wiem ;c

      Usuń
  4. Czemu zawsze przerywasz w takich ciekawych chwilach? ♥ Delancey

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej jak ona weszla jak napisalas wczesniej ze zamknol drzwi na klucz?nie to ze.sie czepiam.:*rozdzial zajebisty

    OdpowiedzUsuń