Obserwatorzy

niedziela, 19 sierpnia 2012

Rozdział 1


                                                           * Oczami Niall *
Kocham moich czterech braci . Jednak przez jednego nie moge spać po nocach . Miałem
dziewczyny , podniecały mnie ale to nie to samo co on . Przy nim czuję ciepło bijące z mego serca . Piekne brązowe oczy przyprawiają mnie o obłęd , nie wspomne o jego kruczo czarnych włosach . Tak , wiem kogo masz na myśli - Zayn Malik . Jego piekno sprawia , że marze tylko o jednej rzeczy - pocałowac go . Ale wiem , że to nie realne , ponieważ ma tą swoją całą Perrie . Niby ładna dziewczyna ale przez nią jestem zazdrosny o mojego Zayna - przepraszam - Zayna , nie mojego, on nigdy nie będzie mój . Jestem tego pewien . Tak , jestem gejem . Chłopacy nie wiedzą , przynajmiej ja tak sądze . Ale kiedyś powiem Zaynowi co do niego czuje. Kocham go , nigdy nie darzyłem drugiej osoby takim ogromnym uczuciem . Zawsze gdy przez przypadek otarł sie o mnie , robiło mi się gorąco ale dla niego to nic nie znaczyło . Tak cholernie chcę aby któregoś dnia przyszedł i powiedział Niall , kocham Cię i pocałował . Ale najgorsze jest to , że takie wydarzenei NIGDY nie będzie mieć miejsca. Ile ja bym dał za jeden głupi pocałunek . Nie moge przecież podejśc do niego i go pocałować.Co on by sobie pomyślał .? Chce się komuś wygadac ale nie moge. Jakaś dziwna siła mi na to nie pozwala . Wiem , że gdybym poszedl do Liama od by mi pomógł ale nie mam odwagi tego zrobić .
   - Niall .! - krzyknął Zayn otwierając drzwi od mego pokoju - Chodź za 30 minut mamy ....Czemu płaczesz  - spytał przestraszony przyjaciel , niestety tylko przyjaciel ...
  - Nie ważne , trudno mi o tym mówić, może kiedyś ci powiem . - odpowiedziałem wycierajac łzy spływające po moim policzku . Chłopak przytulił mnie bardzo mocno . Czułem się bezpiecznie gdy byłem w objeciach Zayna . Chciałbym aby ta chwile trwała wiecznie . Kiedy Zayn wyszedł ubrałem kremowe rurki , zielona bluzke z napisem " Forever Hungry" i białe conversy. Zszedłem do kuchni na śniadanie . Tam czekał na mnie Louis , Liam , Harry, Zayn i .....

            --------------------------------------------------------------------------------------------------
        

             Prosze , macie rozdział 1 :) Jeśli przeczytasz - skomentuj

               Zrobiłam taka fajną opcje ze anonimy tez moga 

              komentowac <3 

                     
         


                                               


6 komentarzy:

  1. Dlaczego taki krótki ?! hahah, CZTERECH braci! Kaja, jebią te spacje przed znakami to oczach xd Czekaam ; **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem tak jakoś wyszło xd . Wiem , czterech gdyby nie ty napisałabym 5 XD . Ja zawsze jebie ta spacje :) To czekaj moze dzisiaj dodam :D

      Usuń
  2. Świetne! Chociaż jest jeden błąd-literówka... Ale każdemu się zdarza nawet mi :D

    zapraszam do siebie:
    http://my-turning-page-is-your-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem , że literówka ale dziekuje za uwage :) W następnych rozdziałach będe poprawiałą błędy :) Chętnie poczytam :D

      Usuń