Obserwatorzy

środa, 22 sierpnia 2012

Rozdział 4


     Jego usta pieściły moją szyję , rękoma błądził po całym ciele . Zaczął schodzić niżej , całował mój tors . Doszedl do krocza , szybko zdjął bokserki . To w jaki sposób robił mi dobrze było cudowne . Zaczeliśmy uprawiac dziki i szalony seks . W powietrzu czuc było zapach jego perfum . Było nam gorąca , nasze ciała były rozpalone . Kiedy chciał wyjśc z mojego pokoju nie pozwoliłem mu na to . Przywarłem go całym moim ciałem do sciany i całowałem . Najpierw namiętnie w usta a potem zrobiłem mu malinkę na szyi . Uszczypnołem go w tyłek - spodobało mu się to . Opuszkami palcy jeździł po moich plecach, przez co miałem dreszcze . Zjechałem do lini pasa . Jego przyjaciel stał na baczność . Szybko zacząłem robić mu dobrze . Jęczał jak opentany , kiedy doszedł ,biały płyn wylał się na podłoge . Z resztą nie tylko tu , podczas wczesniejszych zabaw jego - tak samo jak i moja - sperma była na łóżku , krześle , podłodze , dywanie , telewizorze i na zyrandolu . Kiedy skończyliśmy on uśmiechnął się i cicho wyszedł z mojego pokoju . 

- Niall . wstawaj .! Sniadanie .! - krzyczał Liam - I zmień sobie pościel
- Czemu .?
- Spójrz - no tak przez ten glupi sen naprawde doszedłem . - Masz 19 lat i jeszcze sie moczysz haha .
- Nie śmiej się ze mnie - rzuciłem chłopaka poduszką .
Zmieniłem pościel tak jak mówił i ubrałem się . Pomyślałem : Co by było gdyby to nie był sen .? Jednak kogo ja oszukuje .? To był sen . Ale podobał mi się . Nawet bardzo . Dzisiaj mieliśmy dzień wolny . Larry poszedł do Nando's , Liam z Danielle do wesołego miasteczka.  , a Zayn chyba gdzieś z Perrie ,sam nie wiem . Ja zrobiłem popcorn i włączyłem jakiś horror . Był straszny Po około 30 minutach usłyszałem trzaśnięcie drzwiami .
- Nienawidze cie .! Jak mogłas mi to zrobić .?! - słyszałem jak Zayn krzyczał na Perrie , obok mnie przeszła zapłakana Edwards , która pobiegłam na góre . Zatrzymałem film i podszedłem do Malika .
- Co się stało .? -spytałem widząc przyjaciela , wyglądał jakby chciał kogoś zabić .
-  Perrie mnie zdradza .! Kiedy rzekomo poszła do toalety , całowała się z Mattem ( przyjaciel Zayn'a ) . Próbowała mi wmówić , ze to nie prawda . Ja ją kochałem , bardzo chciałem się jej oświadczyć - ujżałem łzy na policzkach Mulata.
- Wszystko bedzie dobrze , zobaczysz poradzisz sobie .
Perrie bez zadnego słowa wybiegła z domu i wsiadła do taksówki. Zayn przyszedl do mnie i razem zaczeliśmy oglądać film . W pewnym momencie tak się przestraszyłem , że mocno przytuliłem się do chłopaka . Ten uśmiechnął się i przytulil mnie .
- Nie bój się. -szepnął Zayn . Czułem się bezpiecznie w jego objęciach . Jednak nie chciałem być nachalny więc odsunołem sie od niego . Oglądaliśmy dalej film . Zayn juz zasnął , robił śmieszne miny przez sen . Cos mnei tkneło i pocałowałem go . Wtedy on otworzył oczy , jednak nie przestawałem . On odwzajemnił pocałunek . Było to coś niesmaowitego . Jego usta były takie delikatne . Jednak przestałem , oparłem się pokusie .
- Ja , ja przepraszam Zayn .- powiedziałem i szybko pobiegłem do swojego pokoju . Tam zasnąłem.
                                                                     * Oczami Zayn*
Kiedy Niall mnie pocałował poczułem motylki w brzuchu . Dlaczego .? Czy Niall mnie pociąga .? Sam nie wiem , odwzajemniłem pocałunek . Był długi  i namiętny pocałunek - podobało mi się to . Horan mnie przeprosił i pobiegl do siebie . Chciałem aby został . Jutro chce z nim porozmawiać , bo ... ja chyba cos do niego czuje . Kiedy jest przy mnie , robi mi sie gorąco . On poprostu mnie pociąga ....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Przepraszam , ze dopiero teraz napisalam , ale nie mialam czasu bo sie pakuje ;c Jesli przeczytasz = skomentuj ;D


9 komentarzy:

  1. Boski, hahah ;* Pisz dalej i na forever young teżżż < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy następny? Chcę zobaczyć jak będą razem :DDD tak wgl to ten sen zajebisty tylko jakby było więcej szczegółów byłoby fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ahahahahahhaha zarąbisty :D dodawaj częściej no heloł :c . czekam na nastepne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku!! <3
    Nie jestem fanką bromance, ale zaciekawił mnie Twój blog i poczytałam sobie trochę :)

    Wynik pozytywny :D
    Podoba mi się! :D

    Serio, super, ale pisz częściej!

    Wpadaj też do mnie, u mnie więcej Nialla niż Zayna, ale też jest z nim wątek :D

    www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ON MNIE POCIĄGA <3 świetne, babciuu ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogolnie jest okej, ale strasznie wkur_wia mnie kropka przed znakami interpunkcyjnymi i błędy. Tak to jest, jestem wybredną osobą. Rzeczy dzieją się trochę z szybko, ale musiałam przeczytać pierwszy lepszy blog, żeby zaspokoić swoją wenę. Czasami sama piszę o nich oneshoty lub coś, ale to już na marginesie dodaję.

    OdpowiedzUsuń