Obserwatorzy

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Rozdział 3

    Potknąłem się i ....

Spadłem prosto na Niall . Moje wargi lekko musneły jego ust . Odrazu się oderwałem, nie zrobiłem tego celowo , przecierz mam dziewczyne . Ale zaczynam bac się sam siebie , ponieważ spodobało mi się to . Od tego momentu nie mogę oderwać zwroku od chłopaka . Czy jestem Bi a może gejem .? Nie to nie jest możliwe . Podczas próby Niall i Liam byli trochę poważni . Dziwiło mnie to bo Liam nigdy nie był taki sztywny a Niall .? On pewnie jest wkurzony na siebie za to co się stało . Może Niall jest .... Nie to nie możliwe .

                                                                * Oczami Niall*
Czuje się niezręcznie , ponieważ Zayn cały czas mnie obserwuje . Ale to uczucie kiedy przypadkowo musnął moje wargi było niesamowite . Miałem wtedy ochote oprzec go o scianę i namiętnie pocałować.. Niall .! Niall .! Ogarnij się to twój przyjaciel - powtarzalem sobie w myśli .
   - Stary , wszystko będzie dobrze - powiedzial Payne i przytulił mnie
   - Dzięki ale wydaje mi się , że chłopaki powinni wiedzieć o tym , mógłbyś im powiedzieć .?
   - Niall , po koncercie w domu ty im powiesz , a nie ja okej .?
   - Okey
Próba jak i koncert się udał . Po piosence I Want ukłoniliśmy się i zeszliśmy ze sceny .
   - Jestem padniety , jedziemy do domu .? - powiedziałem biorąc łyk wody . - Poza tym musze wam coś powiedzieć .
   - Tez jestem za tym aby pojechac do domu . - Zayn krzyknął na całą szatnię .
Do domu dojechaliśmy w 15 minut . Poprosiłem aby wszyscy przyszli do salonu.
   - Słuchajcie , przez to co wam powiem możecie mnie nienawidzić , i brzydzić . Jesli będzie potrzeba odejde z zespołu . Ja-ja je-estem .... - łzy spływały po moich policzkach . - Gejem .. -wyszeptałem.
Chłopacy mieli kamienne twarzy , patrzyli sie w pustą przestrzeń .
   - Stary nie wiem co powiedzieć. Oczywiście nie masz pod żadnym pozorem odchodzic z zespołu . Dobrze wiesz , że wszyscy jestesmy tolerancyjni tak .? - spytał Harry
   - Tak .! - krzykneła reszta . Zrobiliśmy misiaka w 5 i każdy poszedł do swojego pokoju . Wszedłem na twittera i napisalem
                           Witajcie .! Jak się macie .? Pamiętajcie - nie wazne kim jesteście powinniscie byc tolerowani . Dziekuje za zrozumienie  @zaynmalik1d @Real_Liam_Payne @louistommo* i @Harry_Styles . 

Po tym wyłączyłem laptopa i poszedłem spać .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Macie rozdział 3 :) Komentujcie :D Wiem końcówka głupia, nie wyszło huehue . W nastepnym rozdziale będzie pikatnie :D  @louistommo * - zapomniałam jaki nick ma Lou wiec wymysliłam hueheu :D 

6 komentarzy:

  1. No spoczko. Mrs.Styles ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. @Louis_Tomlinson poprostu ; D JJJJEEESTTTTEEEM GEEEJJJEEEMM - gdyby było tak, jak w opowiadaniu, zmieniłabym płeć xd

    OdpowiedzUsuń
  3. hhahahahah fajny ale nudny troszkę :d czekam na następny <3 kiedy dodasz ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nudnawy ale nastepny bedzie lekko pikanty :D Dzisiaj bądź jutro :D

      Usuń