Obserwatorzy

sobota, 25 sierpnia 2012

Rozdział 5

                                                             * Oczami Niall*
Zostałem obudzony przez dzwonek mojego BlackBerry , spojrzałem na ekran - Liam
* Niall , obudziłem cię .?
* Tak
* Sorry . Chciałem ci powiedzieć , że dzisiaj mamy podwójna randke i wrócimy koło 9 wieczorem.
* Spoko.
* To cześć
* Papa
Próbowałem zasnąć ale juz nie potrafiłem . Schodzac na dół uslyszałem Zayna , stanołem na schodach i przygladałem się mulatowi , który w samych bokserkach robił nalesniki i spiewał .

Baby you light up my world like nobody else. 

Nie wytrzymałem i wybuchnołem śmiechem , przy okazji spadając ze schodów .
- Haha witaj Niall - zaśmiał się Malik.
- Ale śmieszne . Dla mnie też zrobiłeś naleśniki prawda .? - pokazałem swoje białe zabki
- No pewnie . - powiedział Zayn podajac mi talerz z 3 nalesnikami z Nutellą - Słuchaj chciałbym z tobą porozmawiać.
- Zamieniam się w słuch.
- Pamiętasz co się stało wczorajszego wieczoru .? Chodzi mi o ten pocałunek.
- Em tak ... Byłem zbyt nachalny .?
- Nie skądze , chodzi o to , ze wtedy uświadomiłem sobie , że .... nie wiem jak ci to powiedziec ... pociągsz mnie .
Czy ja dobrze uslyszałem .? Ja pociągam Zayna Malika .?! Uszczypnołem się bo nie wiezyłem w to .
- Zayn ja , ja sie bałem , ze bedziesz sie mnie brzydził , ze jestem gejem a ty ... we mnie ... wow ..
- Niall nic nie mów - powiedział mulat i lekko musnął moje usta .
- To jest zachęta na małe co nie co czy mi się wydaje .? - przygryzłem warge.
- Będe na górze .! -krzyknął chłopak .
Szybko zjadłem i pobiegłem do niego . Ten leżał juz na łóżku.
- Gotowy .?- spytałem zamykając drzwi na klucz.
- Jak nigdy ...

Zayn leżał na plecach a ja usiadłem na niego ukrakiem . Nasze języki toczyły wojne , a ręce błądziły po całym ciele . Chłopak ścisnął moje pośladki - jęknołem . Nie wiem skąd ale wiedział co najbardziej mnie podnieca . Całowałem go za uchem a potem zrobiłem malinke . Kiedy obdarowywałem jego tors pocałunkami , ten seksownie przygryzał warge i bawił się moimi włosami . Jego sprzet juz stał - byłem pod wrazenie rozmariu . Po zdjeciu jego bokserek lekko musnołem jego ust . Zaczołem robić mu dobrze ręką - on pojękiwał . Kiedy robiłe loda jęczał jak opętany . Musialo mu sie podobać , kiedy doszedł wytrysnął na prześcieradło . Teraz on siedział na mnie . Obdarowywał moje ciało pocałunkami . Po zrobieniu malinki toczylismy bitwe jezykow . Nie zorientowałem się kiedy Zayn zdjął ze mnie bieizne . On także najpierw robil mi dobrze ręką . To w jaki sposób on robił loda było niesamowite . Odbyłem kiedys stosunek z mezczyzna ale on nie byl tak dobry w te klocki jak Malik . Dosedłem bardzo szybko . Zmęczeni opadiśmy na łóżku , ale cały czas patrzelsmy sięsobie w oczy .
- Wiesz Niall , nie wiem jak ci to powiedziec ... - zaczął Mulat
- Nie bój się - posłalem do niego usmiech
- Kocham cię i chce z tobą być . Nie obchodzi mnie co powiedza fani , chłopacy , menager . Ja chce poprostu z tobą być . Słyszałem całą rozmowe z Liamem , kiedy powiedziałeś mu , że ja ci sie podobam i wiesz co .? Od tamtego czasu ja tez cos do ciebie poczulem .
- Ja też cię kocham - powiedzialemi pocałowałem go w policzek .
Nagle usłyszałem...

------------------------------------------------------------------

Witajcie :D Dorwalam latopa dziadka i udało mi sie napisac jeden rozdział :)

Zapraszam do czytania  : www.everything-about-you-serek.blogspot.com

Jeśli przeczytasz skomentuj :D

7 komentarzy:

  1. No, no, no. Spoczko. Nie mogę sie doczekać kolejnego rozdziału ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. łosz kurwa ahahahhahahaha :d uwielbiam ten rozdział :D czeeeeekaaaaaam na nastepny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz Kaja.. Nienawidzę cie! W takimmomencie przerywać?! Ty ćwokuu! <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Zapraszam na bloga o życiu zwykłych nastolatków: http://episode-of-skins.blogspot.com/
    i opowiadanie o wilkach i dziewczynie, która jest z nimi bliżej niż jej się wydaje: http://boundary-forest-mystery.blogspot.com/
    Zachęcam do czytania, komentowania i dodawania do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. LOL . a mi mówisz , że napisałam jeden zboczony rozdział ?! Ty chultaju ! a Ty masz zboczony cały bloog ! ... Lubię to ;p /Marchewa

    OdpowiedzUsuń